جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۶۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

هم‌نشینی نوجوانان با خانواده شهدا در دومین برنامه «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید»

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید» اعلام شد.

هم‌نشینی نوجوانان با خانواده شهدا در دومین برنامه «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی با محوریت هم‌نشینی مستمر نوجوانان حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» با خانواده گران‌قدر شهدا، افزایش آگاهی نوجوانان نسبت به دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با عنوان کلی «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید» بر تکریم خانواده شهدای نوجوان دفاع مقدس تاکید دارد و در برگزاری برنامه نیز از ظرفیت باشگاه مخاطبان نوجوان فرهنگسرا‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران استفاده می‌شود. 

خونویی اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه انتقال مفاهیم فرهنگی حوزه دفاع مقدس در قالب هم‌نشینی نوجوانان با خانواده شهداست که این مهم در مسیر طراحی و اجرای یک اقدام توسط نوجوانان به بهانه این هفته محقق می‌شود، به گونه‌ای که فرهنگسرا‌ها در جایگاه پشتیبان در مسیر طراحی تا اجرای اقدامات فرهنگی در کنار نوجوانان خواهند بود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می‌توانند به فرهنگسرا‌های مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مراجعه کنند و یا با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما